ჩეკლისტი

პორტფოლიოს ჩეკლისტი
დასრულებულია
პორტფოლიოს კომპონენტი
მდებარეობა
მუშაობა დაიწყო
თემატური გეგმა
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_გეგმა
მოდული 1 (მუშაობა გრძელდება შემდეგ მოდულებშიც)
პუბლიკაცია, რომელიც ახსნის პროექტების მნიშვნელობას სასწავლო პროცესში
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
მოდული 1
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
საქაღალდ
შეფასებები
მოდული 2
თემატური პორტფოლიოს პრეზენტაცია
საქაღალდე
პორტფოლიო
მოდული 2
ციტირებული დოკუმენტი
საქაღალდე
საავტორო უფლებები
მოდული 3
მოსწავლეთა რეპრეზენტაციული ჯგუფის შექმნა (პრეზენტაცია, პუბლიკაცია, ონლაინ რესურსები)
საქაღალდე
მოსწავლის ნიმუში
მოდული 4
მოსწავლეების ნიმუშების შეფასება
სხვა შეფასებები (არჩევითი)
საქაღალდე
შეფასებები
მოდული 5
დამოუკიდებელი აზროვნების და მეტაკოგნიტური შემეცნების ხელშემწყობი შეფასება, როგორიცაა პროექტის ჩარჩო, კრიტერიუმების ჩამონათვალი, საკონფერენციო შეკითხვები და საანალიზო საკითხები
საქაღალდე
შეფასებები
მოდული 6
დოკუმენტები, რომლებიც განსაზღვრავს სწავლის პროცესს, გზამკვლევები, შაბლონები, ფორმები
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
მოდული 6
ფასილიტაციის მასალები
მენეჯმენტის მასალები
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
მოდული 7
თემატური პორტფოლიო საჩვენებელი სესიისთვის
საქაღალდე
პორტფოლიო
მოდული 8


პრეზენტაციის ჩეკლისტი


გახსოვდეთ, რომ სასწავლო ნიმუში საშუალო სკოლის მოსწავლის ხედვით უნდა შეიქმნას. განსაზღვრეთ რას უნდა შეიცავდეს თქვენი პრეზენტაცია და ჩამოწერეთ იდეები. გაითვალისწინეთ მოსწავლეების ასაკი და თემატიკა, რომლის პრეზენტაციაც გსურთ, რომ გააკეთონ. პრეზენტაციაზე მუშაობის დროს, ასევე, გაითვალისწინეთ, სასწავლო სტანდარტები, რომლებსაც მოსწავლეებმა უნდა მიაღწიონ.

ზოგადი მიზანი:



მოსწავლის პრეზენტაციის დასახელება:



თემატიკა და მასალები, რომლებსაც ინტერნეტის მეშვეობით მოვიპოვებ:



პროექტის სხვა ელემენტები, რომელსაც ბლოგში გავაერთიანებ:
(მაგალითად, გამოკითხვის შედეგები, ინფორმაცია ექსპერტებისგან ან სხვა მოსწავლეებისგან/კლასებისგან, მონაცემთა ანალიზი ცხრილის ან მონაცემის ბაზის სახით)

                                      

კიდევ რა რესურსებს გამოვიყენებ ბლოგის შექმნისთვის:
(მაგალითად, მულტიმედია ენციკლოპედია, სახელმძღვანელოები, სხვა ბეჭდვითი მასალები)





იმისათვის, რომ მოსწავლეებს დავეხმარო სასწავლო ამოცანების მიღწევაში, ჩემს ბლოგში აუცილებლად შევიტან  შემდეგ ელემენტებს:

 პროექტის აღწერა, მიზნების, მასალების, პროცედურების, შეფასებების ჩათვლით:      

 ჰიპოთეზა:      

       - ის განაცხადი დ გეგმა

       - ის ინტერპრეტაცია

       - ის დასაბუთება

       - ის შედარება/კონტრასტი

       - ის შეფასება

       - ის ანალიზი

 ცხრილები და გრაფიკული გამოსახულებები:      

 ვებ-გვერდების ბმულები და აღწერილობა

  მოსწავლეების მიერ შექმნილ სკანირებულ ილუსტრაციებს და კომპიუტერულ გრაფიკულ გამოსახულებებს

  გამოყენებულ ლიტერატურას (ბიბლიოგრაფიებს)

  სხვა:      

  სხვა:      


შინაარსზე ძირითადი ფოკუსის შესანარჩუნებლად, ჩემი მოსწავლის მულტიმედია პრეზენტაციის შემადგენელი ნაწილები იქნება:

 მინიმუმ      / მაქსიმუმ       სლაიდი

 მინიმუმ      / მაქსიმუმ       გრაფიკული გამოსახულება, ფოტო ან ანიმაცია

 მინიმუმ      / მაქსიმუმ       ვებ ბმული

 მინიმუმ      / მაქსიმუმ       რესურსი

 მინიმუმ      / მაქსიმუმ       ხმოვანი ჩანაწერი

 მინიმუმ      / მაქსიმუმ       ვიდეო კლიპი





ყველა უფლება დაცულია © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. საავტორო უფლებები ვრცელდება ინტელზე, ინტელის ლოგოზე, ინტელის საგანმანათლებლო ინიციატივაზე, ინტელის სასწავლო პროგრამაზე ა.შ.შ.-ში და სხვა ქვეყნებში. *სხვა სახელსა და სავაჭრო ნიშანზე სხვა კომპანიის საკუთრების უფლება შეიძლება გავრცელდეს


ბუკლეტის ჩეკლისტი


გახსოვდეთ, რომ სასწავლო ნიმუში მოსწავლის ხედვით უნდა შეიქმნას. იფიქრეთ რა ინფორმაციის შეტანა გსურთ ბროშურაში და ჩამოწერეთ თქვენი იდეები. გაითვალისწინეთ მოსწავლეების ასაკი   და თემატიკის სირთულე, რომლის წარმოდგენაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ. პუბლიკაციის შექმნის პროცესში, იფიქრეთ როგორ მიიღწევა კონკრეტული სტანდარტები.

ზოგადი მიზანი:



ბროშურის დასათაურება:



თემატიკა და ლიტერატურა, რომელსაც ინტერნეტის მეშვეობით მოვიპოვებ:



პროექტის სხვა ელემენტები, რომელთა ინტეგრირებაც აუცილებელია მოსწავლის ბროშურაში:
(მაგალითად, გამოკითხვის შედეგები, ექსპერტებთან კომუნიკაციის შედეგები, სხვა სტუდენტებთან/კლასთან კომუნიკაციის შედეგები, ცხრილებში ან მონაცემთა ბაზებში წარმოდგენილი მონაცემების ანალიზი)



სხვა რესურსები, რომლებსაც ბროშურის შექმნისთვის გამოვიყენებ:
(მაგალითად, მულტიმედიური ენციკლოპედიები, სახელმძღვანელოები, სხვა ბეჭდვითი მასალები)





წინასწარ განსაზღვრული სასწავლო ამოცანების მიღწევის მიზნით, ჩემს სასწავლო ბროშურაში შემდეგი ელემენტები იქნება ინტეგრირებული:

       - ის განაცხადი დ გეგმა

       - ის რეკლამირება

       - ის პროპაგანდა

       - ის განმარტება

       - ის ანალიზი

       - ის ანალიზი

       - ის შედარება/კონტრასტი

       - ის ღონისძიების პროგრამა

 მოსწავლეების მიერ შექმნილი ილუსტრაციები და კომპიუტერული გრაფიკული გამოსახულებები დასკანირებული ფორმით

 ცხრილები და გრაფიკები

 გამოყენებული ლიტერატურა (ბიბლიოგრაფია)

 სხვა:      

 სხვა:      



Text Box: ყველა უფლება დაცულია © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. საავტორო უფლებები ვრცელდება ინტელზე, ინტელის ლოგოზე, ინტელის საგანმანათლებლო ინიციატივაზე, ინტელის სასწავლო პროგრამაზე ა.შ.შ.-ში და სხვა ქვეყნებში. *სხვა სახელსა და სავაჭრო ნიშანზე სხვა კომპანიის საკუთრების უფლება შეიძლება გავრცელდეს





ბლოგის ჩეკლისტი


გახსოვდეთ, რომ სასწავლო ნიმუში მოსწავლის ხედვით უნდა შეიქმნას. განსაზღვრეთ რას უნდა შეიცავდეს თქვენი ბლოგი და ჩამოწერეთ იდეები. გაითვალისწინეთ მოსწავლეების ასაკი და თემატიკა, რომლის პრეზენტაციაც გსურთ, რომ გააკეთონ. ბლოგზე მუშაობის დროს, ასევე, გაითვალისწინეთ, სასწავლო სტანდარტები, რომლებსაც მოსწავლეებმა უნდა მიაღწიონ.

ზოგადი მიზანი:



მოსწავლის ბლოგის დასახელება:



თემატიკა და მასალები, რომლებსაც ინტერნეტის მეშვეობით მოვიპოვებ:



პროექტის სხვა ელემენტები, რომელსაც ბლოგში გავაერთიანებ:
(მაგალითად, გამოკითხვის შედეგები, ინფორმაცია ექსპერტებისგან ან სხვა მოსწავლეებისგან/კლასებისგან, მონაცემთა ანალიზი ცხრილის ან მონაცემის ბაზის სახით)

                                      

კიდევ რა რესურსებს გამოვიყენებ ბლოგის შექმნისთვის:
(მაგალითად, მულტიმედია ენციკლოპედია, სახელმძღვანელოები, სხვა ბეჭდვითი მასალები)





იმისათვის, რომ მოსწავლეებს დავეხმარო სასწავლო ამოცანების მიღწევაში, ჩემს ბლოგში აუცილებლად შევიტან:

  შემოქმედებით მოთხრობებს და ლექსებს

  საზოგადოებრივი აზრის კვლევას ან გამოკითხვის შედეგების ბმულს; შედეგების ანალიზს

  მოგზაურობის ისტორიებს, დღიურებს, ჟურნალის ჩანაწერებს, მოსწავლეების პირად გამოცდილებას, ისტორიული/მითოლოგიური/წარმოსახვითი პიროვნების გამოცდილებას.

  საკლასო აქტივობების, პროექტის შედეგების, საკითხავი მასალის, სწავლის პროცესის ანალიზს

  ლიტერატურის, ესეების, სტატიების, სამეცნიერო ჰიპოთეზების, ვიდეოს/ფილმის/სატელევიზიო გადაცემების რეცენზიებს ან კრიტიკულ ანალიზს.

  ინტერნეტ მასალებზე გაკეთებულ კომენტარებს

  გამოგონებების, აღმოჩენების, თეორიების განხილვას

  გამოცანებს ან შეკითხვებს

  მიმდინარე ან წარსული მოვლენების განხილვას

  რჩევებს/რეკომენდაციებს

  მოსწავლეების მიერ შექმნილ სკანირებულ ილუსტრაციებს და კომპიუტერულ გრაფიკულ გამოსახულებებს

  გამოყენებულ ლიტერატურას (ბიბლიოგრაფიებს)

  სხვა:      

  სხვა:      


Text Box: ყველა უფლება დაცულია © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. საავტორო უფლებები ვრცელდება ინტელზე, ინტელის ლოგოზე, ინტელის საგანმანათლებლო ინიციატივაზე, ინტელის სასწავლო პროგრამაზე ა.შ.შ.-ში და სხვა ქვეყნებში. *სხვა სახელსა და სავაჭრო ნიშანზე სხვა კომპანიის საკუთრების უფლება შეიძლება გავრცელდეს






პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტი

პროექტზე დაფუძნებული ეფექტური გაკვეთილის მახასიათებლები
შენიშვნები
სასწავლო პროცესი ორიენტირებულია მოსწავლეებზე

პროექტი ეფუძნება მნიშვნელოვან სასწავლო ამოცანებს და შეესაბამება სტანდარტებს

პროექტი ეფუძნება მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს

პროექტში ინტეგრირებულია მიმდინარე და შემაჯამებელი შეფასების კომპონენტები?

პროექტში შეტანილია ურთიერთდაკავშირებული დავალებები და აქტივობები, რომლებიც დროშია გაწერილი

პროექტი უკავშირდება რეალურ ცხოვრებას

მოსწავლეები წარმოადგენენ თავიანთ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს ნამუშევრების გამოქვეყნებით, პრეზენტაციით ან გამოფენით.

ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს და აძლიერებს სწავლის პროცესს

აზროვნების უნარ-ჩვევების გამოყენება პროექტზე მუშაობის განუყოფელი ნაწილია

სწავლების მრავალფეროვანი მეთოდები ეხმარება სწავლის სხვადასხვა სტილის მქონე მოსწავლეებს.




No comments:

Post a Comment