შეფასების რუბრიკა


თანატოლთა შეფასების ფორმა


გამომსვლელის სახელი და გვარი: ________________
დამკვირვებლის სახელი და გვარი: ________________

1.    დაასახელეთ პროექტის სამი დადებითი ასპექტი.





2.    დაასახელეთ ორი ასპექტი გაუმჯობესებისთვის.






თანატოლთა შეფასების ფორმა

გამომსვლელის სახელი და გვარი: ________________
დამკვირვებლის სახელი და გვარი: ________________

3.    დაასახელეთ პროექტის სამი დადებითი ასპექტი.





4.    დაასახელეთ ორი ასპექტი გაუმჯობესებისთვის.








საინფორმაციო ბიულეტენის კრიტერიუმების ჩამონათვალი

გამოიყენეთ ჩამონათვალი პროექტზე სამუშაოს წარმართვისთვის.

სახელები: _______________________________________________

შინაარსი:

¨  ჩვენი საინფორმაციო ბიულეტენი წარმოადგენს ინფორმაციას გამოყენებული რესურსების შესახებ, მათ შორის მიზანზე და ადგილმდებარეობაზე.
¨  ჩვენი ბიულეტენი მოიცავს ძირითად და დამხმარე სტატიებს, რომელიც შეესაბამება ჩვენს საპროექტო მუშაობას.
¨  ჩვენ მივმართავთ კორექტურას და ტექსტის დახვეწას აუდიტორიისთვის მასალის საინტერესოდ წარმოსადგენად.
¨  ბიულეტენი წარმოაჩენს ჩვენი პროექტის ინტერესის სფეროებს.
¨  ჩვენი ბიულეტენი სტატისტიკურ მონაცემებზე აგებულ ინფორმაციას მოიცავს და ემსახურება ველური ბუნებისადმი მიყენებული ზიანის შესახებ სამიზნე აუდიტორიის ცნობიერების ამაღლებას.
¨   ჩვენ ვპასუხობთ ძირითად შეკითხვას, როგორ შემიძლია წვლილი შევიტანო ველური ბუნების დაცვაში?
¨  ჩვენი ბიულეტენი გთავაზობთ რეკომენდაციებს, ან გზებს ზიანის შესამცირებლად.
¨  ბიულეტენი სამიზნე აუდიტორიის შესაბამისია.

ორგანიზება და დიზაინი:

¨  ჩვენ უზრუნველვყოფთ გრაფიკული გამოსახულებების და ტექსტის დაბალანსებას.
¨  ვიზუალური ეფექტის შესაქმნელად ჩვენ ვიყენებთ სტრიქონებს შორის შესაბამის დაშორებას და ვასწორებთ არეებს.
¨   ჩვენ ვიყენებთ შესაბამისი ზომის შრიფტს, სურათების ზომებს, ფერებს, ყუთებს და ხაზებს თითოეული გვერდის დიზაინის ეფექტურობისთვის.
¨  დავურთავთ შესაბამის გრაფიკულ გამოსახულებებს და ტექსტს თემატური გასაძლიერებლად.
¨  დავურთავთ ბიულეტენისთვის აუცილებელ კომპონენტებს, მათ შორის სარჩევს.
¨  ბიულეტენის პირველი გვერდი და დასათაურება ვიზუალურად მიმზიდველია.


ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა  


4
3
2
1
ვახდენთ ჯგუფის სხვა წევრების ნათქვამის პარაფრაზირებას, რათა გავარკვიოთ რამდენად გაიგო ყველამ გამოთქმული მოსაზრება.  

ვსვამთ ამომწურავ კითხვებს.

ხელს ვუწყობთ ჩვენი ჯგუფის წევრებს, რომ აზრი გამოთქვან  და ვაფასებთ მათ მიერ გამოთქმულ მოსაზრებებს.

ჩვენს ჯგუფში ყველა წევრს შეუძლია საკუთარი მოსაზრების და პოზიციის გამოხატვა ისე, რომ ჯგუფის სხვა წევრებს შეურაცხყოფა არ მიაყენოს.

ჩვენ ერთმანეთის აზრს პატივს ვცემთ - ვეძებთ განსხვავებულ აზრს და ვცდილობთ გაგებით მოვეკითდოთ მას.

შეგვიძლია ზეპირად ვუპასუხოთ ჩვენი ჯგუფის სხვა წევრების მოსაზრებებს და შეგვიძლია მათ ახსნა-განმარტება ვთხოვოთ გამოთქმული მოსაზრების შესახებ.

გვაინტერესებს ჩვენი ჯგუფის სხვა წევრების მოსაზრებები.

ჯგუფის სხვა წევრებს განსჯის ვუზიარებთ ჩვენს მოსაზრებებს  და არ ვიყენებთ დაპირისპირებას „მე“ და „შენ.

შეიძლება ჩვენი დისკუსია საწყისი მოსაზრებების ფარგლებს გასცდეს.  

ჩვენს შორის არსებული აზრთა სხვადასხვაობის საკითხი გადაწყვეტილია.

ჩვენ ვაღიარებთ სხვების მოსაზრებებს.

ზოგჯერ სხვების აზრებს ვიმეორებთ, რათა გამოვხატოთ თანხმობა და მხარდაჭერა ამ მოსაზრებისადმი.

ზოგჯერ ძალიან გვიჭირს ჯგუფის სხვა წევრების მიერ გამოთქმული მოსაზრებების მიმართ პასუხის გაცემა.

ზოგჯერ ყურადღებას ვაქცევთ ჩვენი ნათქვამის ან ნამოქმედარის შედეგს და გვიჭირს რიგრიგობით საუბარი  ან სხვების წინადადების მიღება.

აზრთა სხვადასხვაობას ზოგჯერ ყურადღებას არ ვაქცევთ და მაშინაც კი თუ ამ სხვაობას ვაღიარებთ, შეიძლება პრობლემა გადაუჭრელი დარჩეს. 
უკუკავშირს მხოლოდ მოთხოვნის საფუძველზე ვახორციელებთ.

გვიჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა.

ჩვენს მიერ გამოთქმულ აზრს არც არავინ აღიარებს და არც პასუხს სცემს.

ყურადღებას არ ვაქცევთ ჩვენი ნათქვამის ან ნამოქმედარის შედეგს.

განსხვავებული აზრი ყოველთვის ითრგუნება ან მას ყურადღებას არ აქცევენ და ზოგჯერ ამას კამათიც კი მოყვება ხოლმე.  




ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის თვითშეფასება


  • პროექტის დაგეგმვისას ჩემს მიერ წარმოყენებული წინადადებების მაგალითები:
1)     
2)     
3)     


  • პროექტის დასრულებაში ჩემს მიერ შეტანილი წვლილის მაგალითები:

1)     
2)     
3)     

  • ჩემი მოსაზრებები, რომელმაც ხელი შეუწყო პროექტის წარმატებას:
1)     
2)     
3)     
4)     

  • ჩვენი ჯგუფის კონცენტრირების მიზნით ჩემს მიერ შესრულებუილი მოქმედებები: 
1)     
2)     
3)     
4)     

  • კონფლიქტების ან პრობლემების გადასაჭრელად ჩემს მიერ გამოყენებული სტრატეგიების მაგალითები:
1)     
2)     
3)     
4)     

  • ყველაზე მეტად რა მომეწონა პროექტში:


    • მიზეზები:


  • რა ვისწავლე ამ პროექტიდან:


    • მიზეზები:


  • ცვლილებები, რომელსაც განვახორციელებ შემდეგ პროექტზე მუშაობისას:
1)     
2)     
3)     
4)     



 პრეზენტაციის რუბრიკა



4
3
2
1
შინაარსი და გაგება
· მოიძიებს მონაცემებს , უწევს ორგანიზებას და უზრუნველყოფს ზუსტ და გააზრებულ ინტერპრეტაციას.
· მოიძიებს მონაცემებს, უწევს ორგანიზებას და უზრუნველყოფს ზუსტ ინტერპრეტაციას.






· მოიძიებს მონაცემებს, უწევს ორგანიზებას და უზრუნველყოფს მონაცემების ინტერპრეტაციას გარკვეული შეცდომებით და მცირე ინტერპრეტაციით. .

· მოიძიებს მონაცემებს, მაგრამ არ უზრუნველყოფს გარკვევით ორგანიზებას, ან ინტერპრეტაციას.





პრეზენტაცია
· განმარტავს მონაცემთა შეკრების და ანალიზის შედეგებს, წარმოადგენს გააზრებულ და ზუსტს ინტერპრეტაციას და მნიშვნელობებს.
 ·უზრუნველყოფს ეფექტურ და შესაბამის ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.

· საპრეზენტაციო საკითხს წარმოადგენს გარკვევით, ზუსტად და სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების და მიზნების შესაბამისად.


· პრეზენტაცია მოიცავს ძლიერი და დეტალური არგუმენტებით გამყარებულ ძირითად საკითხებს, რაც აუდიტორიის ყურადღების ფოკუსირებას იწვევს.

· იწვევს უკუკავშირს ჩართული და აქტიური აუდიტორიის მხრიდან.
·განმარტავს მონაცემთა მოკრების შედეგებს და წარმოადგენს გააზრებულ ინტერპრეტაციას და მნიშვნელობებს.


· უზრუნველყოფს შესაბამის ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.


· საპრეზენტაციო საკითხს წარმოადგენს ზოგადად გარკვევით და სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების და მიზნების შესაბამისად.


· პრეზენტაცია მოიცავს გასაგები არგუმენტებით გამყარებულ ძირითად საკითხებს, რაც აუდიტორიის ფოკუსირებას იწვევს.


· იწვევს გარკვეულ უკუკავშირს ჩართული აუდიტორიის მხრიდან.
· საბაზისო ცოდნის საფუძველზე განმარტავს მონაცემთა მოკრების შედეგებს, მაგრამ წარმოადგენს მცირე მოცულობის ინტერპრეტაციას.

· უზრუნველყოფს ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.


· საპრეზენტაციო საკითხს წარმოადგენს გარკვეულწილად გაუგებრად,  შემდგომ დახვეწას და სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების უკეთესად გაცნობიერებას საჭიროებს. უკეთესად

 · პრეზენტაცია მოიცავს ძირითად საკითხებს, რომელიც გასაგები არგუმენტებით გამყარებული არ არის.


· იწვევს მცირე უკუკავშირს ჩართული აუდიტორიის მხრიდან.
· არ განმარტავს მონაცემთა შეკრების შედეგებს, ან გვთავაზობს გაუგებარ ანალიზს.




· ვერ უზრუნველყოფს სრულ ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.



· წარმოადგენს საკითხს გაურკვევლად.









· პრეზენტაცია მოიცავს ძირითად საკითხებს, რომელიც გასაგებად არ არის ფორმულირებული, ან დეტალური არგუმენტებით გამყარებული.


· არ იწვევს უკუკავშირს აუდიტორიის მხრიდან.

ორგანიზება და მექანიზმები



· პრეზენტაციის წყობა უზრუნველყოფს ძირითადი საკითხების ნათლად წარმოჩენას.

· წარმოადგენს ინფორმაციას შესაბამისი რიგითობით, წინასწარ განსაზღვრული სტრუქტურის მიხედვით, რაც აუდიტორიის მიერ ინფორმაციის წვდომას და ჩართულობას უზრუნველყოფს.

· ძლიერი და შემოქმედებითი შესავალი სამიზნე აუდიტორიის მხრიდან მეტი ინფორმაციის მიღების ინტერესს აღძრავს.


· პრეზენტაციის სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან  სრულ შესაბამისობაშია.



· პრეზენტაციის წყობა უზრუნველყოფს ძირითადი საკითხების შესაბამისად წარმოდგენას.

·წარმოადგენს ინფორმაციას რიგითობით და სტრუქტურის გამოყენებით, რომელიც ხელს უწყობს აუდიტორიის მიერ ინფორმაციის წვდომას და გარკვეულ ჩართულობას უზრუნველყოფს.

· პრეზენტაციის შესავალი აუდიტორიას საკითხს აცნობს.






· პრეზენტაციის სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან შესაბამისობაშია.


· პრეზენტაციის წყობა გარკვეულწილად უზრუნველყოფს ძირითადი საკითხების წარმოჩენას.

·წარმოადგენს ინფორმაციის ნაწილს შესაბამისი რიგითობის გარეშე, ან არ იწვევს აუდიტორიის ჩართულობას.






· პრეზენტაციის შესავალი აუდიტორიას არ აცნობს საკითხს და არ იწვევს მეტი ინფორმაციის მიღების სურვილს.





· ზოგჯერ პრეზენტაციის სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან შესაბამისობაშია.

· პრეზენტაციის წყობა ვერ უზრუნველყოფს საკითხის ნათლად წარმოჩენას.




· წარმოადგენს ინფორმაციას რიგითობის გარეშე, რაც პრეზენტაციის გაგებას ართულებს.










· პრეზენტაციას არ აქვს შესავალი.











· პრეზენტაციის სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან შეუსაბამოა.








ბლოგის შეფასების რუბრიკა

ინსტრუქციები: მოცემული რუბრიკა გამოიყენეთ თქვენი ბლოგის თვითშეფასებისთვის.

4
3
2
1
თემა
ბლოგში წარმოდგენილი მოსაზრებები დელიკატურად მიუთითებს ადამიანური ბუნების მნიშვნელოვან შტრიხებზე.
ბლოგში წარმოდგენილი ჩანაწერები ზოგად თემას ან იდეას უკავშირდება.
ბლოგში ვცდილობ თემატური აზრის გადმოცემას, მაშინ როცა თემა გასაგებია და მკაფიოდ ახსნილი.
ჩემი ბლოგი სერიული ჩანაწერების კოლექციაა და ერთი ძირითადი იდეა არ იკვეთება.
კავშირები ისტ-თან
ჩემს ბლოგში სიზუსტის მაქსიმალური დაცვით მოხსენიებულია კომპიუტერის თაობები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
ჩემს ბლოგში სიზუსტის დაცვით მოხსენიებულია მხოლოდ დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
ჩემს ბლოგში მოხსენიებულია რამდენიმე თაობის კომპიუტერები თუმცა ზოგიერთი კავშირი არაზუსტია.
ჩემს ბლოგში მოხსენიებულია მხოლოდ ერთი თაობის კომპიუტერი თუმცა კავშირების უმრავლესობა არაზუსტია.
ენა
ჩემი ბლოგი სპეციფიკური, საინტერესო ენით არის დაწერილი, რომელიც ავტორის პიროვნული ხასიათების წარმოჩენას უწყობს ხელს.
ჩემი ბლოგი სპეციფიკური, საინტერესო ენით არის დაწერილი.
ჩემი ბლოგი ზოგჯერ სპეციფიკური და საინტერესო ენით არის დაწერილი.
ჩემი ბლოგი ჩვეულებრივი და პროგნოზირებადი ენით არის დაწერილი.
წესები
ჩემი ბლოგი ყველა წესების დაცვით არის დაწერილი, რაც მის მნიშვნელობას ამყარებს.
ჩემს ბლოგში ძალიან ცოტა მართლწერის, ბეჭდვითი, პუნქტუაციის ან სხვა ენობრივი შეცდომებია. მცირედი შეცდომები ტექსტის გაგებას არ ართულებს. ვცდილობ წესები მიზანდასახულად გამოვიყენო ისე, რომ ჩემი ნაწერის აზრი გავაძლიერო.
ჩემს ბლოგში ცოტა მართლწერის, ბეჭდვითი, პუნქტუაციის ან სხვა ენობრივი შეცდომებია, რომლებიც ტექსტის გაგებას ართულებს. წესების მიზანდასახულად გამოყენების მცდელობა, ჩემს ნაწერს დამაბნეველს ხდის.
ჩემს ბლოგში ბევრი შეცდომებია და მისი აზრის გაგება რთულია.






კომპიუტერი 21-ე საუკუნის პრობლემა თუ აუცილებლობა: მოსწავლეთა საჭიროებების კვლევა
ვ-მ-რ-ვ (ვიცი, მინდა ვიცოდე, როგორ გავიგო, ვისწავლე) ცხრილი
რა იცით კომპიუტერის დადებითი და უარყოფითი მხარეების შესახებ?
რა გინდათ რომ შეიტყოთ კომპიუტერის  შესახებ?
როგორ მოიპოვებთ პასუხებს თქვენს კითხვებზე?
რა ისწავლეთ ,,კომპიუტერი 21-ე საუკუნის პრობლემა თუ აუცილებლობა“-დან?
[მოსწავლეთა სავარაუდო პასუხები]

[მოსწავლეთა სავარაუდო პასუხები]






















[მოსწავლეთა სავარაუდო პასუხები]

[მოსწავლეთა სავარაუდო პასუხები]







No comments:

Post a Comment